torsdag 30. juni 2011

Cupcake heaven.

Bitt av basillen? Jeg? Skulle ønske jeg kunne si langt ifra, men det går ikke. I dag har det gått i baking. Tre forskjellige muffinsrører er laget, og stekt. Flere forskjellige former er kjøpt inn, og prøvd. Og til nå ser det ut til at alle formene slipper greit. Om det er gode former, eller god røre vet jeg ikke, men det funker nå hvertfall. I dag har jeg laget Banana espresso chocolatechip muffins, Oreo cupcakes og vanilla cupcakes. Alle oppskriftene har jeg hentet hos Manuela og Passion4baking. Mmmmmmmm, en nytelse.

Frøken Fipp og to gode venner stod ved ovnen og trippet og ventet. Dessverre falt ikke første brett med førstnevnte muffins i smak hos 1.klassingene, eldstemann i huset derimot syntes de var kjempegode, og det syntes mor og nabopappan også. Oreo cupcakes - har ikke ord, de var fantastiske. Gleder meg til å få icing på dem. Og til slutt, Vanilla cupcakes, kjempegode. Jeg lot meg friste til å prøve ut de nye fargene jeg kjøpte fra Cacas og farget halve vaniljerøra rosa. Herlig. Får se om jeg rekker å pynte noen i dag. Imens-nyt synet av rosa cupcakes:)





2 kommentarer: