onsdag 29. juni 2011

En er en og to er to

vi hopper i vann, vi triller i sand.
Sikk, sakk, vi drypper på tak, tikk, takk, det regner i dag. Igjen!

Og hva gjør man når det regner. Jeg for min del har ihvertfall en tendens til å bruke penger. Fant denne søte knaggrekka på Gla' pris og tenkte den ville passe godt på kjøkkenet mitt. Så da mannen kom hjem fra jobb stod arbeidsoppgavene i kø;) På fredag var jeg en tur på Ikea for å tegne kjøkken til hytta. O fryd. Bytur uten mann og barn kan være deilig. Men det var slitsomt nok å få tegnet kjøkkenet, men godt fornøyd da jeg kjørte hjem. Og fra Ikea går man ikke tomhendt. Minstemann trengt ei ny hylle til rommet sitt, litt lys og servietter har man alltid bruk for. Og så fant jeg disse søte flaskene, så nå har de flyttet hjem til meg;)

Det ble jammen meg to ny voksduker fra Stoff & Stil også;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar