mandag 27. juni 2011

Ny dag, nye muligheter...

Da jeg la meg i går lovet Yr sol og fint. Da jeg våknet i dag hadde de visst ombestemt seg. Det hadde regnet i natt og var grått og trist ute. Jeg får trøste meg med at plantene trenger vann og mine rosa bein trenger en liten sol pause;)
Minstemann ville sykle til barnehagen i dag, så som sagt, så gjort. Han er fortsatt litt misfornøyd med å ha rosa sykkel, noe jeg jo kan skjønne, så spørs om vi må en tur på loftet og hente ned den blå som er litt større. Jeg hadde et håp om å få sydd litt og gjort litt reint i dag, men hadde lovet eldstemann at vi kunne gå på butikken og se på kamerea til ham, så da ble det til det istedet. Han fikk penger til bursdagen og hadde lyst til å bruke de på et fotoapparat. Fornuftig nok synes mor.
Så tilbake til lørdagens kurs. Kjenner fortsatt et jeg er strålende fornøyd:) Prøvde meg på Angel feather icing i går, med litt blåfarge i, men skjønner at de tippene jeg har ikke er helt optimale. Før vi gikk hjem fra kurset på lørdag fikk vi med oss en liten goodiebag fra dr.Oetker. Med blomsterpynt, litt forskjellig strøssel, og det som i min barndom het kanonkuler. Det som er genialt med disse sølvkulene er at de kan tygges, i motsetning til de gamle som var som stein mellom tennene. Jeg glemte jo også helt å fortelle at jeg var så heldig å vinne premie på lørdag. Det ble trukket ut en heldig vinner blant alle kursdeltakerne, og den heldig ble meg. Jeg som aldri vinner noe! Kjempegøy!!

Den fine rosa bøtta var jo nesten like fin som alt det gode som var oppi:)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar