mandag 18. oktober 2010

Syprosjekt!

Jeg er ingen syerske. Egentlig driver jeg minimalt med håndarbeid. På ungdomsskolen fikk jeg G i håndarbeid, ifølge læreren fordi jeg snakket for mye. Men den G'en har alltid fortalt meg at å strikke og sy er noe jeg ikke kan.

Imagine my surprise da jeg i voksen alder fant ut at jeg faktisk kunne strikke!! Og nå har jeg jammen meg funnet fram symaskinen også. Jeg er ingen kløpper, og litt lat, så det blir mye frihånd og lite nåler, men jeg har det faktisk litt gøy.

Prinsessa i familien har fått både hjemmestrikka tunika med knestrømper til, selebukse og skjørt, så nå syntes eldstemann det var hans tur. Og det kan jeg være enig i. Han ønsket seg ei bukse, og resultatet ser du her! Litt rar her og der hvis du tar den i nærmere øyensyn, men det får du jo ikke gjort på bildet her:DSamme kvelden fikk jeg også endelig sydd noen putetrekk, noe som har vært planen leeenge!!! Er jo så utolig fort gjort. Jeg skal sy to til, så må bare ikke vente like lenge til de blir sydd.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar