tirsdag 24. august 2010

Forandring fryder....

Var en tur i Mandal for to uker siden, og kom hjem med denne søte boksen. Fant liksom ikke noe sted å ha den, og dermed satte jeg igang med litt ommøblering. Mannen var på telttur med de to eldste barna, så da var det bare å få lagt minstemann før jeg kunne sette igang. Jeg har hatt disse stolene i kjelleren lenge, sammen med en matchende sofa. De har tilhørt min mormor og skulle egentlig arves av min tante. Men siden hverken hun eller noen andre hadde plass, ble de lagret i kjelleren min. Jeg liker de kjempegodt. Kanskje mest siden de alltid har vært i stua hos mormor og Best og derfor har stor affeksjonsverdi, men synes faktisk at de fine også jeg. Sofaen har jeg fortsatt ikke funnet en god plass til, men nå står begge stolene, og dette lille avlastingsbordet, i ganga og minner meg om verdens beste mormor.
Dette skiltet fant jeg på Trunken i Vanse. Der har de mange forskjellig sånne skilt, men jeg falt for dette. "Faith-start where you are then take the next step". Kjøpte det i sommer, men fikk det ikke opp på veggen før nå. Bedre sent enn aldri.




2 kommentarer: