torsdag 7. juli 2011

Flere cupcakes.

Vi ventet besøk i dag og jeg tenkte jeg skulle lage noen cupcakes. I dag var visst det lettere sagt enn gjort. Mamma sier alltid at man ikke skal lage noe for første gang når man skal servere gjester, men som vanlig brydde jeg meg ikke om det. Tenkte jeg skulle lage gulrot muffins etter ei god oppskrift jeg har på gulrot kake. Det var ingen suksess. Oppskriften må nok bearbeides litt før den kan brukes til muffins. De fløt utover, ble sprø og ikke mye å rope hurra for. Dermed måtte jeg i frysen og hente noen. I dag har jeg kjøpt meg en ny tupp fra Wilton, og engangsposer. Så nå var det gøy å pynte. Jeg laget en ostetopping med hvit sjokolade og litt lilla farge. Tuppen jeg har brukt er 2D.


Også noen sølvperler på topp. Isteden for gulrotmuffins ble det banana espresso chocolatechip muffin, men det var godt det også.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar