fredag 12. august 2011

Middagstips nummer to og tre;)

I går hadde vi joika til middag. Tror ikke det egner seg på bilde:D Vet at mange synes det er merkelig middag, men her i huset går det unna. Ungene elsker både joikabollene og sausen, og da går også potetene ned på høykant.

Jeg er veldig glad i indisk mat, og kunne gjerne tenkt meg å lære og lage det fra bunnen av. Men inntil det skjer, må vi nøye oss med det vi får på glass. I dag var det Korma. Jeg hadde svinekjøtt liggende så da brukte vi det, ellers liker jeg ogå å ha litt sopp og cherrytomater i sausen. Jeg har fått sansen for villris, det har ikke barna. Men når man kjøper boil in bag, kan man koke en pose villris til de voksne og en vanlig til barna. Enkelt og greit. Og nan brød må selvfølgelig være med.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar